flytta?

Ikväll är det mys med mamma min! :)
Imorgon är det jobbet som väntar och kvällen är än inte planerad..

Imorgon ska min mamma ringa alla mäklare i mariefred  :D
Jag ska ställa mig i kö till lägenhet, vi har nu kommit överens om att det är nog bäst för mig.
Vi får se om jag kommer klara av det med mitt sällskaps beroende "/
Känns faktiskt lite kul, och framförallt skönt.

Imorgon fyller lofis 16 år !!
grattis grattis sådär lite i förskott.

Försäljningen av ballong-djuren gick ju .. haha sådär lagom bra xD
Vi gjorde liksom sönder fler ballonger än vad vi sålde :P inte mitt framtida jobb iallafall.
min mamma kom och hjälpa oss genom att lägga 100 kr i kassan och sket i sin ballong .
Du är knas mamma och jag älskar dig för det ! <3

Nu ska jag kolla på filmen A walk to remember , som alla säger är så himla bra!
Kramis♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Då blire party party i din lägenhet ;) haha

2008-05-24 @ 10:45:03
URL: http://sarajergar.blogg.se/
Postat av: Säljarn

ditt misstag i livet va att dumpa emil..

2008-05-24 @ 14:18:05
Postat av: Lojsan

tack hjärtat! <3

2008-05-24 @ 18:37:03
Postat av: sarah

åh gud ska du flytta?! I'll be there!!!!! :D:D:D:D

2008-05-24 @ 20:21:45
Postat av: Alexandra

Sarah: Ja du måste vara hos mig 24/7 <3<3<3

2008-05-24 @ 23:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0