hemska saker händer hela tiden

Nu har jag sett klart på säsong 3 av One tree hill ..
Är så spänd på att börja titta på fjärde säsongen, men måste hålla mig lite till.
Händer det jag tror händer så ska jag aldrig mer kolla på denna serie.
Eller där kanske jag hittade på lite ;) Kan nog inte slita mig i vilket fall som helst.

Kom just på att jag helt glömt bort andra avenyn :P Har missat 9 avsnitt :O
Men jag har ju iallafall saker att kolla på om dagarna :D



Jag måste nog erkänna att jag är en riktig serienörd ;) hoho..

Det har hänt en hemsk sak här i skolan så vi kommer inte ha någon mer idrott på resten av terminen.
Usch jag vill bara gråta för din skull :(

Eftermiddag blir det matte och jag är INTE pepp på det någonstans.
Funderar på att sova istället ..
aja tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0