låna pengar och sjuk

Jag fullkomligt hatar att låna pengar!!
Jag vill inte vara beroende av någon annan, vill kunna stå på mina egna ben.
Men eftersom jag inte får min första lön förens 25 Juli så är jag rätt fattig just nu.
Förlåt mamma men jag lovar du ska få tillbaka :(
Du räddar alltid mitt skinn i sista sekunden och det är jag glad över.

Mår faktiskt sämre idag :( Hostar som aldrig förr och känner mig helt igen kläggad :S
Hade lite feber imorse också men det var bara att ta en alvedon och bege sig till skolan ;)
Jag är inte den som stannar hemma i första taget.
Gud jag vill bli frisk snart så jag kan börja träna igen "/
det var en evighet sen känns det som!

Nu ska jag springa iväg till ica och köpa en macka innan min mage svälter.
Ha en bra dag.
Kramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0