livet går ju på räls nu förtiden

Gårdags kvällen blev helt underbart mysig med älskling! <3
Tack baby.

Lyckades köpa ett par skor och en tröja också .. fy alexandra....
Idag har jag iallafall jobbar och inte nog med det ..
Bästa sarah har prov jobbat hos oss och jag har fått vara lite lärare :P
Gick verkligen hur bra som helst. Duktig flicka måste jag säga..
Det kommer gå så bra så det där ! Lite på dig själv Darling.

Ikväll blir det Party med bästa tjejerna :D Sarah och Ulrika <3
Imorgon blir det att träna och hälsa på daniel..
Ska bli så kul eftersom det var ett tag sen.

Och nu är denna underbara klänning min !
Jag bara älskar den sjukt mycket ..



är den inte fin?!!!

Nu ska jag gå ut lite i det fina vädret .
Ha en bra kväll allihopa =)

Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0