matte lektion

sitter och har matte..
måste säga att jag är väldigt trött i mitt huvud.
men måste köra järnet nu för imorgon är det nationella.
aja, jag fick iallafall MVG på mitt idrottsprov, enbart 1 fel :D så är supernöjd!
Började också med min hemsida idag och den kommer bli så himla fin.

Ikväll är det träning, vilket ska bli så himla skönt!
Idag åker Åsa (faster) stefan (farbror) och mina kusiner till solen :D
är så himla avundsjuk på dem att dem får komma till värmen.
Hoppas ni får en super semester, det är ni värda så som ni sliter med jobb och trollungar ;)

Nu måste jag fokusera på matten sista tiden.
ser fram emot helgen :D

Kram sålänge...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

:D

2008-05-06 @ 15:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0