onsadgafjortondemajtvåtusenåtta

Vaknade av att min farbror väckte mig och kom in och sa : FRUKOST !
haha vilken himla service jag får alltså.
Hemma får jag minsann ta fram frukosten själv xD

Inom en sekund så kom minstingen och la sig bredvid mig i sängen och gosade.
Så himla mysigt.
Blä jag vill ha en bebis :(
Btw så sover jag i ruschelkana - säng xD haha
Båda kusinerna står och klappar händerna nedanför varje morgon och vill att jag ska åka ner när jag vaknat.
Men feg som jag är så tar jag trappan :P fnizz..



Nu sitter jag och håller på med excel ;) inte det lättaste.
Ikväll är det iallafall avslutning med ku. tror jag behöver det.
Måste lätta mina tankar från annat.

Mitt liv är bra men just nu inte riktigt rätt.
Men jag hoppas att "någon" visar mig rätt väg att gå.
nu ska vi inte prata problem..
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag :D


Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0