sjuk

Hemma äntligen från skolan !
Mår pissigt värre nu :( Nu har förkylning och feber kommit också "/
Men men det är tur att det kommer nu så att det inte kommer tills i helgen ;)
Imorgon är jag ledig så det är skönt :)
Har lämnat in min älskade dator idag som ska få ligga i en stackars väska under hela sommaren :'(
Mamma kommer sakna dig älskling :P

Fick också tillbaka mitt excel prov - MVG vart det där ;)
Fick slut betyg i Svenska och Engelska..Svenska VG (jävla skit) Engelska G..
Är ändå rätt så nöjd. Men svenskan .. Tony är halshuggen numera xD

Har fått feta såret på armen av en vissa Freddie och Kim som inte kan hålla sina gummisnoddar i styr.
Ojojoj vad ni kommer få spö på Tisdag :D Vänta ni bara ! höhö

Imorgon kommer det svar jag har väntat på länge!
Ska alexandradiana få en liten tåg-räls i munnen?!
Det får ni veta imorgon ;)

Nu ska jag gå och hjälpa mammsi med maten :)
Adjö !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0