sommaren är här!

Gud så skönt!
Skolavslutning imorgon :)
Först ska vi samlas i klassrummet sedan ska hela john bauer gå vidare till stundenternashus ;)
Där ska det bli en överraskning.. wiiie..

Var och hälsade på Ulrika idag på sjukhuset.
Säger bara stackars dig gumman.
Jag började nästan gråta när jag såg henne för att det var så synd om stackarn.
Hoppas verkligen det blir bra snart så du slipper detdär äckliga sjukhuset.
Jag kommer tillbaka imorgon älskling och hälsar på dig efter skolan <3<3

Har legat ute i 1 1/2 timma och solat idag också :)
jag älskar dethär vädret. Jag blir så lycklig när solen skiner varje dag.
Jag har sommarkänslor i hela kroppen så jag kan varken vara lugn eller sitta still..

nu ska jag dricka vatten !!
Kram sålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0