Söndagar är alltid sämst

Det blev ingen fika idag med Sarah :(
men det blir väl en annan dag?

Åkte istället direkt till faster där jag har varit hela dagen :)
Gosat med kattungarna nästan hela tiden (a)
Var ute och sprang med voven för en stund sen, det var skönt måste jag säga.
Blir ju inte så mycket träning när jag bor här så jag måste ju börja springa lite här ute också.
Men hittade en sträcka som är nästan 5 km. Så det var bra !

Imorgon är det skola igen, för första gången så har jag verkligen ingen lust att träffa människor.
Men på nått sätt ska det bli skönt att träffa mina tjejer.
Dagen börjar med idrott och sen engelska.

Min mamma åkte till gbg idag :( När jag behöver henne mest så måste hon jobba borta.
Varför ?! Men som tur är har jag Åsa som jag vet finns för mig och det skulle bli jättejobbigt.



Nej nu ska jag lägga mina små busungar :D
Sen blir det duchen och senare one tree hill som vanligt..
Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0