superbra dag ! <3

Idag har det varit en riktigt bra dag ! :D
Jag har köpt 3 tröjor och en hög kjol, jag börjar bli frisk och jag har underbara vänner ;)
Jag är på strålande humör heltenkelt.


Dock har en annan utan mina vänner hamnat på sjukhus :(
All otur händer dig gumman! Önskar du slapp dethär.
Men jag kommer imorgon och hälsar på dig efter skolan<3

Nu kallar mamma, vi ska nämligen ut med båten i dethär fina vädret !!
Vi ska mysa och äta på en klippa..dock får jag dras med bråkstakarna christoffer och andreas :P
Men dem ska nog få sig en omgång om dem inte är snälla..
I vattnet med er bara.

Hoppas ni också får en trevlig kväll i dethär underbara vädret :D
Puss & Kram ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0