tandställning?

Tandregleringsmötet var snabbt över.
5 min tog det, han sa såhär:
"Ja du har ett bett fel som måste fixas,
vi bokar en tid hos mig på sjukhuset i eskilstuna..Det blir troligtvis räls ett tag "

Jaha?! Ytterligare ett möta, hur många möten ska jag på egentligen?
Jag har räknat ut att jag har varit på sjukhuset 7 gånger med min käke :S
Men jag hoppas att nästa möta är det sista :)

Idag har jag bara försökt ta det lugnt och vilat upp mig...
måste verkligen bli frisk till helgen, och framförallt fredag :D
Men envis som jag är så tänker jag bege mig till skolan imorgon fast jag inte är helt frisk.
Jag orkar verkligen inte sitta hemma. det suger.
Så jag ska till skolan imorgon :D
Känner att jag måste shoppa något nytt igen också;)
haha det var längesen nu!

Nu blir det lite one tree hill sen sängen!
Puss & Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0