Tuna park och nya skor

Dagen har varit väldigt bra.
Åkte först till Tuna Park med mamma och bror .
C skulle handla kläder och jag fick inte göra det för jag har inga pengar :( buuh..
Han handlad kostym till skolavslutningen och min mamma började
böla i affären för att han hade blivit så stor ..haha ..
Jävligt snygg var han måste jag säga.
Efter att ha suttit och glott i 5 killaffärer så var det min tur :D
Då fick jag två par skor och en klänning .



Skulle träffa Daniel vilket jag hade sett fram emot väldigt mycket !
Men tyvärr blev det inte så för det hände en sak som inte var så bra.
men det tänker jag inte ta här !
aja det blir en annan dag ;)

Nu kom älskling så nu lämnar jag datorn.

Alexandra - Here comes trouble !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0