utan dig vore jag ingenting

Denna dag har varit lång så nu är jag hur trött som helst..
Pratade med min bästa i ca 1 timma. Jag är så frukstanvärt glad att jag har henne.
Utan henne skulle jag inte vara någoting. Jag älskar verkligen henne med hela mitt hjärta <3
Jag står för dig i alla väder gumman, det vet du !

Imorgon kommer bli en bra dag :D
Sarah kommer in till eskilstuna kl 11 och så ska hon vara med sista halvtimmen på min lektion.
Sen efter det ska vi gå och sola och käka lunch.
Ska verkligen bli hur mysigt som helst.
Saknar dig så jag går sönder och nu behöver jag dig som mest.

Snart läggdags för min del, men först ska jag äta tigerräkor stekta i vitlök med min älskade Åsa:)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0