ute med båten

Nu har vi äntligen kommit hem från sjön! :)
Jag är räddad från äckliga myror som fullkomligt käkade upp mig..
Men lite mysigt måste jag säga att det var, sitta på en solig klippa
med mamma och lyssna på musik.

Imorgon är det sista skoldagen :) jag säger bara yes!
Har klarat av första året på gymnasiet .. peppar peppar..
Det var inte alls länge sen jag stod och grät i gamla matsalen och skulle sluta 9:an.
Jag vill verkligen inte sluta. Jag var rädd för att lämna tryggheten och möta nya livet.
Men jag måste säga att det är bland det bästa jag gjort i mitt liv.
Jag älskar min klass så himla mycket .
Vi slåss, retas, skrattar tillsammans och är som en enda stor familj <3
Jag har tur som ska få gå med er i 2 år till.





som vanligt. one tree hill sen sova !
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0