nu blir det mycket att läsa ;)

Godmorgon! :)
Jag mår bra bortsätt från min jävla förkylning och hals som aldrig vill gå över.
Igår var det skolavslutning som vart hur lyckad som helst, känns så tråkigt att lämna alla under sommaren :(
Men vi har ju Måndag på oss att leva livet tillsammans då det är "klassfest" :D



Var och shoppade lite med mamma igår :)
Fick bl.a ett par nya vita jean, en orange klänning som var jättesöt.
Fick också en länge eftertraktad sminkväska och lite smink..
Det blev också lite smycken..
Dock var det väl lite tidiga födelsedagspresenter ..
Fyller ju faktiskt år om 6 dagar ..
tack älskade mamma.


När jag väl kom hem så bestämmde jag mig ordentligt att jag skulle åka in till nykvarn och festa med min vän Robban..
Visste inte först om jag skulle följa med eftersom jag inte kände någon och jag var ensam tjej.
Men hade inget annat för sig så jag åkte in och jag hade en jättebra kväll..
Senare mot kvällen kom faktiskt lite tjejer som tur va ;) Bl.a Hannah och Emelie !
Kvällen tog slut halv 3 då mamma kom och hämtade ett lass med folk :D
Tack mamma tycker du är bäst som ställer upp för  mig i alla väder.
Väl hemma kl 3 dig jag typ i sängen xD haha var så jävla trött.
Och jag hade ju inte blivit mer frisk heller :S
Men jag får skylla mig själv.



Idag ska jag iallafall bara ta det lugnt, typ sola eftersom det är kanon väder !
Senare ska jag ta tåget in till eskilstuna där jag och kungsörs brudarna har bokat bord på fin restaurang :D
Vi ska käka och ha mys sen ska vi bege oss in till kungsör där det är fest igen ..

Oj detta blev ett långt inlägg.
Mycket skit vill säga :P
Läs mellan raderna istället !

Ha en finfin dag , PussPuss ♥

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej trollet! Se nu till att ha riktigt roligt.

Kan du ställa upp fredagen den 13:e? Min mamma kommer och byter av dig på förmiddagen.

Vet du-fick provsvaren av läkaren i veckan. Vilmer har troligtvis haft körtelfeber..............

men som var på tillbakagång när blodproverna togs. Älskar dig.

2008-05-31 @ 19:28:53
Postat av: Alexandra

Ja jag är barnvakt :) det är lugnt !! Nej stackarn, vad vare jag sa .. men tur att det är påväg bort då..Vi hörs. Jag älskar dig med ! <3

2008-06-01 @ 08:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0