krya på dig hjärtat

En av mina närmaste vänner ligger just nu på akuten :(
Hon har inte mått så bra på ett rätt bra tag, sen idag så började det rinna blod ur munnen på henne !
Hon var helt svimmfärdig. Jag hoppas verkligen att hon mår bättre snart, är så himla orolig..
Nu sitter jag här och väntar på att hon ska höra av sig om vad som är fel..
Jag älskar dig gumman <3 verkligen jättemycket.

I "lika-planeringen" i skolan ingår det att lärarna ska visa en film
som har med homosexualitet och göra :)
Så därför ser vi just nu på Brokeback Mountain..
Jag älskar verkligen den filmen, den är så fin på alla sätt.
Det tråkiga är ju bara att nästan alla killar har så svårt för homosexuella :/
Så det kommer typ kommentarer hela tiden som:
"usch vad äckligt"
"stäng av vi vill inte se"

Jag tycker man ska accepterat att kärlek är kärlek !
Sådeså..

Nu är det bästämmt att vi ska ha klasskrök ;)
Bara vår klass har hyrt lokal och hela skiten.
Och eftersom vi har världens bästa klass så kommer dethär bli hur kul som helst !!
Inga föräldrar och inga lärare ! Wiihoo ..

Idag ska jag och mariefredstjejerna stå utanför ica och sälja ballong djur xD
Kom och köp .. haha ..
Nej men det är faktiskt ett skolarbete.

Nu måste jag återgå till filmen
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0