Valborg + träning

Kvällen igår var helt okej (:
Lite kort dock, men det var nog lika bra ;) haha
Brasan var den fjuttigaste brasa jag har sett i hela mitt liv.
Efter brasan hamnade vi hemma hos Fredrik :D
Massa goa människor var där så det var kul.
Men sen så blev det ju tyvärr bråk och jag blir så förbannad att
killar alltid måste tjaffsa och slåss.
Varför håller inte vi tjejer på med sånt för?!? Fast vi håller säkert på
med annat töntigt larv.

Vi drog senare hem till PG :) Lite prat och sen blev det hemfärd "/
Men kvällen slutade inte för mig bara för det.
Åkte nämligen hem till älskling där dem hade lan och
livade upp stämmningen på grabbarna xD
Vilken tur att jag inte dansade på bordet, men det var fan nära ;) haha ..

Vaknade upp med ett tungt huvud och med energi galna killar .
Nu sitter jag iallafall här hemma och äter banan och youghurt.
Har precis sprungit + gymmat :D Känns skönt.
Riktigt duktigt av mig för att vara dagen efter !

Ikväll blir det fläskfilé till middag och sen så bär det hem till faster :D
Barnvakt hela dagen imorgon.

Imorgon kommer också min älskade underbara tjej till mig :D
Gud så jag saknar dig ! Ska bli så mysigt att ha dig här.
Jag älskar dig min pärla ♥

Nu är det duschen som gäller.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0