vissa människor är sorliga

Dålig uppdatering ! Men det har sina orsaker.

Jag vet iallafall vem du är nu !!
Att en 90:a som ska fylla 18 år kan bete sig på ett sådan sätt.
Det är riktigt skämmigt.
När jag fick veta vem du var förvånade det mig inte !
Du har ingen moral.

Har varit i björkvik det senaste dygnet då vi har firat min kusin som fyllt 25 år :D
Alla hennes kompisar var där och hela min släkt på mammas sida.
Det var mysigt..
Idag ska jag ta en promenad i mariefred med mina bästa sarah..
Tack du är syret för mig just nu :(
Senare ska jag åka till min faster där jag ska bo till Fredag :D
Alla är sjuka därhemma men det struntar jag i . För det är där jag kan leva <3

Kommer lite bilder från helgen sen :D
Nu måste jag sätta lite fart med all packning.
Jag älskar er som står upp för mig !
Tack är det minska jag kan säga.

Alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0