barnvakt

Jag och skruttisarna har precis käkat spagetti & köttfärssås :D och nu sitter dem här bredvid mig . Vilmer leker med en motorcykel och valter sitter här och fiser ... och det luktar a p a!

Jag älskar verkligen demhär två små busungarna, världens charmigaste ungar är dem! Satt och skrev på msn förut och då satt vilmer (2år) i knät på mig och såg min visningsbild och sa : där är du alexandra, du är en åsna!

hahahah så jävla elak men ändå så sjukt söt! ;) nu skriker dem att dem ska rita, bäst att hämta papper och pennor innan dem skriker ännu högre.  säger bara stackars R sen när han kommer hit xD båda två står och hoppar på golvet och säger att dem ska busa med honom. Busa = mörda typ :P nej inte riktigt .. aja puss på sötnosarna iallafall..

pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0