då var det tidig måndag morgon igen!

Gooooooooooooooooooooooodmorgon! Är ni laddade för skolan? det är då inte jag, har bara lust att skita i skiten. Vi har hur mycket som helst denhär veckan. Men snart är det lov och det ska bli otroligt skönt. Vi ska ha idrott ute i vilsta nu på morgonen :) sen är det svenska och då ska arbetet in och jag har inte ens börjat. fy fan vad jag suger. jävla idiot jag är som alltid ska vara ute i sista sekund så allting blir skit.

Nu ska jag gå och packa väskorna, har ju dans ikväll :D ska bli riktigt kul då jag inte dansat på 2 gånger nu.
Phoebe hälsar också, hon sitter här bredvid och tittar när jag skriver.

Sarah min älskling, allting löser sig alltid och jag finns för dig dag som natt oavsett väder. Du är min andra halva och kommer alltid att vara. Tänk på hur bra tjej du egentligen är. Stå upp för dig själv. Jag tänker på dig♥

dags att sätta fart. kramisar!

Kommentarer
Postat av: sarah

:')

<333

2008-11-24 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0