helgen i små drag!

gud jag orkar inte berätta allt jag varit med om denna helg! För det har varit en hel del och jag har haft riktigt kul :D Låt mig stanna tiden precis nu. Ni får en kortis.

Fredags: Barnvakt tillsammans med R :)
Lördag: Jobbade hela dagen, upp mot 400 personer var det och en jävla stressig dag. hem fort fixa mig sen in till luka på fest. Riktigt kul och med alldeles för mycket dricka. Men riktigt kul iallafall, ölspelet ftw.
Söndag: Jobba hela dagen, springa och handla, springa hem, byta om, springa ner till parkeringen. Drog till heron med robban, tommy och mattias och såg madagaskar 2 :D skit rolig film! värd att se helt klart.

Nu ska jag dricka massa vatten för jag är t ö r s t i g!
PussPuss

Glödhet tacos ;) hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0