It started out as a feeling

Nu är det fredag igen .. igen var det ja! Veckan har gått grymt fort, kändes som det nyss var Fredag. Men klagar gör inte jag :D Nu sitter jag på engelska lektionen, och ska strax gå till biblioteket och låna en engelska bok som jag ska läsa. Slutar redan halv 12 idag som jag kommer göra varje fredag resten av 2:an. Då ska jag åka hem en snabbis och varva ner ett tag för att sedan åka till min faster där jag ska sitta barnvakt till 2 inatt. Så ikväll ska vi busa ordentligt.



Troligtvis kommer R och håller mig sällskap så jag slipper vara själv när jag nattat barnen :)
Skriver säkert ett inlägg ikväll om jag har lust och om det dyker upp nått intressant att berätta.

Igår syndade jag och köpte nya underkläder och en tröja .. behöver köpa lite mer kläder, men måste vänta ett tag tills jag får lite mer pengar.

Nu måste jag kila till biblioteket. Ha det så bra! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0