jag äter godis och blir snart förvandlad till en godis-råtta!

jag är på världens toppenhumör idag så det är helt galet :D är sprallig och glad och ingenting blir jag sur över. Vi får se om mitt humör lyckas hålla sig tills jag går och lägger mig. Brukar aldrig kunna vara glad en hel dag. Men jag blev liksom slängt i snön och mulad in i  hela halsen och ansiktet idag när jag var nysminkad... och egentligen så brukar jag bli feta bitterfittan, men idag skrattade jag bara och tog det som what ever.

jag är världens sämsta på att hålla i pengar ... någon borde låsa in mig helt seriöst. tror ni inte jag har handlat kläder idag igen .. fick 900 kr igår och dem är slut ........................................... NEJ MEN NU SKA JAG ABSOLUT INTE HANDLA MER. Min bror fyller år på söndag och måste köpa present till honom och sen spara till alla julklappar. I'm a big shopaholic!

Jag och Maria sitter här i skolan och lyssnar på Hot 'N Cold med Katy Perry. Dansen börjar om 1 timma och 45 minuter. Men som sagt är vi brudar och vi har aldrig tråkigt tillsammans.


Jag vill känna mig säker. Jag saknar din värme och hela dig♥

Kommentarer
Postat av: Stina

"åhhhhhhhhhhhhhhhh jag ska aldrig mer shoppaaaaaa ååhhhhhhhh" där fick du!! ;)

2008-11-24 @ 18:03:22
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: alexandra

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad du är rolig stina åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2008-11-25 @ 13:47:47
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0