jul jul strålande jul....

Vi har webbdesign nu och det är riktigt dötrist.. fy bubblan vad jag bara vill gå ner på stan och shoppa kläder istället..Men det funkar ju inte riktigt så. Jag och Sara har iallafall kommit väldigt långt på vår hemsida. På eftermiddagen idag har vi UF och då ska vi gå på möte till en inovatörkonsult som ska hjälpa oss att hitta ett företag som kan hjälpa oss med den sista designen till vår produkt. spännande!

ikväll borde jag träna, men vet inte om jag vågar då jag fortfarande är sjuk.. vad är det för skit jag har egentligen? det går liksom aldrig över, har haft det i 11 dagar nu.. förkyld som satan och hostar massor. vi får se vad jag gör ikväll.
Blir iallafall fiskpanetter med kokt potatis till middag för min del :) mumma..

Föresten så hänger dem upp julbelysningen i stan här i eskilstuna nu. det blir så himla mysigt! Jag längtar faktiskt lite till julen nu. Hoppas bara den inte blir så fruktansvärt kall :S



så sjukt snygg.. eller håller ni inte med?

alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0