köttfärssås & spagetti

Nu sitter jag här i skolan och deppar över min mensvärk och min envisa förkylning som aldrig går över. Vi får sluta 3 idag vilket känns så skönt då jag kommer hem en hel timma tidigare (: Hoppas mamma skyndar sig hem med min lilla Phoebe också. Ska gosa hela kvällen med henne och hon ska självklart sova tätt intill mig inatt. Ringde även veterinären idag för att boka tid till vaccination för lilla kissen. och vet ni hur jävla dyrt det är eller :O Trodde jag skulle tappa telefonen i backen. 340 kr första sprutan och sen 300 kr andra :S Helt sjukt att det ska kosta 640 kr för att vaccinera en liten kattunge. Men vad ska jag göra liksom, hon måste vaccineras så hon inte dör.

Ikväll ska jag laga spagetti & köttfärssås till middag, galet gott :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0