laga middag

Blev ingen dans ikväll för maria var lite små slö :P haha .. och eftersom man måste gå våldtäcksvägen för att komma till dansen så står jag också över då jag måste gå helt själv:S kom iallafall nyss hem, mamma var också här nyss med tejp och massa färg till mitt rum :D vi ska nämligen måla på fredag, eller rättare sagt min gulliga mamma♥

men såklart så får jag göra skitjobbet ;P bära ut alla möblerna till vardagsrummet och tejpa hela taket + längst alla väggar på hela golvet.. och rulla ut papp!

nu väntar jag på robban, han ska komma hit och så ska vi laga mat tillsammans :) mycket mys! Att ha robban som en av mina bästa vänner är det bästa som finns.. du ställer alltid upp och jag har alltid kul tillsammans med dig<3

nu ska jag vika tvätt innan han kommer.. pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Robban

"men såklart så får jag göra skitjobbet ;P bära ut alla möblerna till vardagsrummet"



JAG??? hur kan du skriva att du ska göra de när ja bar mest

2008-11-17 @ 23:35:08
Postat av: alexandra

Fuck you, jag lagade mat och JAG bar visst möblerna. Vem tror du det är ska tejpa hela jävla skiten?.. jo JAg!

2008-11-18 @ 07:30:45
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0