lyckat!

Det blev som vi trodde :D 200 personer var på festen igår och det var folk från både Örebro, Västerås, Arboga, Köping, Kungsör och Eskilstuna! Mycket nice fest, men fan vilken smärta jag hade i mina fötter efter flera timmars dansande i högklackat :P Tack Stina och hennes kompisar för mycket bra arbete! :)<3

Stina och jag klämde även i oss ett helt paket oxpytt i imorse vid 04.00 tider :P jävligt gott var det då måste jag säga. Jag gillar egentligen inte det i vanliga fall nämligen.

Mamma hämtade mig i eskilstuna idag för tågen var ju inställda. Sen åkte vi hem till mig och hängde upp spegeln och dona lite. Sen började vi småbråka som alltid och så åkte hon hem. Jag slängde på mig lite kläder snabbt sen stack jag ner och kollade på innebandy match :) mycket trevligt!

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, blir väl att kila till min kära granne sen och dricka lite med lite folk. aja nu måste jag tvätta och kela med min bebis. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0