magsmärta

Trodde helt seriöst att jag skulle få ligga på akuten inatt. Igår när jag skulle gå och lägga mig fick jag världens magsmärtor som jag aldrig känt av tidigare. Jag kunde inte stå, ligga eller röra mig. Hade så fruktansvärt ont att det inte går att beskriva. Jag tänkte nej shit nu har jag fått en stor magkatarr eller magsår :( men jag lyckades kravla mig upp och ta värktabletter och sen la jag mig igen. Låg ett bra tag och bara pinade mig själv i smärtan. Men när jag hade bestämt mig för att ringa mamma så lyckades jag på nått konstigt vänster somna .. Tack gode god säger jag!

och idag mår jag bara bra :) dags att sticka till skolan nu . pusspuss

Kommentarer
Postat av: Tomic

Digitalkamera (9,1mp) Ipod nano (16gb) Presentkort på Nk, Parfymer, Är det något du skulle vilja ha ?

Gå in på min blogg och var med och tävla om detta, Ha en fortsatt trevlig måndag! http://tomiic.se

2008-11-18 @ 07:36:44
URL: http://tomiic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0