min barndomsvän sofie

Hade en supermysig och rolig kväll igår med min älsklings sofie :) vi ses alldeles för sällen trotts att vi växt upp tillsammans och är en stor del av varandras liv. Du har funnits i mitt liv sen jag föddes och kommer finnas i mitt liv till döden skiljer oss åt. Vi har många fina och även helt tokiga minnen tillsammans. Jag har aldrig tråkigt en sekund med dig hjärtat. Jag älskar dig♥



Nu sitter jag hemma och mår lite sådär, har gått och blivit sjuk "/ ont i halsen, trött i kroppen och förkyld. Men inget stoppar mig för kvällens planer. Nämligen MASKERADFESTEN :D om jag längtar. natten kommer tillbringas som fånge tillsammans med mina älsklings tjejer i stor lokalfest. Marias syster fyller 20 år och två av hennes kompisar. Bilder kommer upp imorgon vill jag lova. Hoppas ni får det lika kul som jag kommer få det ikväll.. nej nu måste jag laga lite lunch.

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0