Min klass är bäst<3

Nu äre så att min kära vän Kim vaknade inatt kl 3 och inte kunde sova ;) och då skrev han ihop ett litet dokument om våran klass vilket jag tyckte var rätt roligt. Här är det :
(kika gärna in på hans blogg också) Kimjessen

Hönshörnan
(Maria,Cristina,Sara,Alexandra,Louise,Isabelle och Linnea)
Hönshörnan består enbart tjejer, och dem kallar sig gärna för "festarna" I alla fall om bossen M. H och A. P får bestämma. Men jag skulle hellre kalla dem för Änglarna. För visst är dem speciella på sitt sätt? Men ända grymt underbara personer allihopa! Speciellt L. H men det är nog inte så konstigt haha. Ne ni är underbara tjejer så ni vet!

WoWhörnan (Jesper,Jonathan,Alexander,Filip,Morgan och Jimmy)
WOW hörnan består av enbart killar, lite roligt ändå att killarna håller ihop. Men om man ska dra en negativ sak om dem så måste det vara att hela gänget suger kuk på CS, Speciellt F.O och M.T, Tror ni själva att ni drar ett hs på mig era jävla nobs? Ta bort CS på era datorer ni är en fett jävla skam för CS hela jävla bordet. Håll er till WoW era lama jävlar. Ne då skoja bara lite, men något som är lite roligt är att alla ni dricker mer Coca-cola än vatten. Undra om eran vätska i kroppen lutar åt desamma? Fast ändå lite schyst med Cola än vatten i kroppen?. Puss på er killar ni är goa gubbar.

Mariefredshörnan
(Emelie,Ida,Sanna,Madde,Hannah,Gustav,Filip och Adam)
Är väl den sidan man inte riktigt har så bra koll på måste jag säga? Men nu är riktigt roliga! Även om ni är från landet och luktar häst blaja så är ni bra! Ne skoja bara ni är fan bra ska ni veta! Hela klassen är bra, även lite retard. Fast dem som står för dem roliga berättelserna och dem roligaste dikterna måste nog vara Mariefredarna måste jag säga! Stor grattis till er, hoppas ni tar hem dikt toppen.

Stureplanshörnan
(Ante,Freddie,Kim,Emma,Simon,Arman och niklas)
Om inte alla viste så kallar Dennis i it mig och Freddie för Stureplans grabbarna så kom inte på något bättre namn just nu, kom med förslag? Ja vår hörna är väl den som är mest blandad det sitter folk från Stureplan till Årby och Skiftinge, finns även folk från andra slum områden som typ Röksta och NyforsK Ja alla i vår hörna är väl ganska keffa måste jag säga? E.J och A.V kommer sent stup i kvarten, K.J och F.J brukar kunna ha likadana kläder på sig, hur normalt är det hos killar? Även fast vi inte planerar brukar det kunna blir så haha. Ne men vi är keffa jävlar.

Tony Lorenzi

Fisisarna mentor, måste medge att det går nog fan inte och få bättre mentor så grymt jävla bra person och även grymt smart. Och tro det eller ej han har grymt skön stil. Tror nog alla vi i Isis älskar han lika mycket. Fast även kan vara lite skum ibland haha? Visa torsdagar går han bara runt och gör inget, typ går runt och hälsar på alla med olika hälsningar, allt ifrån sho till nemen godagens. Ne riktigt skön kille det där!




♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0