mina snyggingar

Usch och fy för vädret! inte nog med det, jag är fortfarande sjuk :S min hostmedicin är slut men jag hostar fortfarande jättemycket. Någon, gör mig frisk (: har haft världens sämsta utseende dag alltså :P
skitigt hår, finnig som fan, fula kläder, ful frisyr, ful och flottig lugg som är överallt.. alltså kan man sammanfatta mig som ful idag. nog om det! Ikväll ska jag vara med bästa robban♥ min lilla älskling !! Tänkte vi skulle se en riktig skräckis om han vågar det ^^ :P

Ihelgen har jag inte så mycket planerat faktiskt, rätt skönt! Ska träffa Ulrika vilket var ett bra tag sen så det ska bli jättemysigt :) och på lördagkväll ska jag hem till Sara i Torshälla på tjejkväll med mat och kladdkaka och en hel del skitsnack ;) måste nog planera in en stor städning av min lägenhet också .. inte lika kul, men ett måste.

här är dagens snyggingar:



sen måste jag visa en till bild på maria :) visst skulle hon vara fett snigg i rött hår :D ?
Vi har fixat lite i photoshop och hon skulle passa skit bra i det. Hennes ögon ser lite små drogade ut men hon är så söt ändå<3



Nu ska jag snacka lite med mina tjejer här bredvid mig. puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0