mitt godis

gud så trött jag är och gud vad vädret suger *pip*
det bara regnar och regnar.. när man går upp är det mörkt och när man kommer hem är det mörkt. blir fan deppig av dethär.
Dagen har varit helt okej, bortsätt från regnet då ;) när jag kom hem satte jag direkt igång med maten och sedan blev jag helt plötsligt super godissugen. Vad gör jag? jo jag tar paraplyet och springer ner till stan och köper godis. Och för att jag ens ska gå ut när det regnar måste det vara något riktigt viktigt. GODIS :D så nu sitter jag här och moffar.. ska lägga mig i soffan snart och kolla på oc :) känner att jag behöver vara för mig själv ikväll. det ska bli så super skönt!

och vet ni... kanske kanske flytter det in en liten kissemiss i min lägenhet. men det är inte riktigt säkert då jag måste kolla så min ekonomi räcker. Men jag hoppas :D



här är den lilla sötnosen i så fall :) <3

nu måste jag hänga tvätt.. puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0