siffror... skjut mig i huvudet!


Nu har jag setat i minst en timma och bara jobbat med marknadsundersökningen i excel. Var tvungen att sammanställa allting i tabeller då affärsplanen ska vara helt klar på fredag..tycker verkligen inte om siffror. Men nu är jag klar vilket känns skönt. Föresten ska jag ha utvecklingsamtal på fredag också.. ligger risigt till vill jag lova :S

Nu måste jag sätta fart med maten, för ska åka in till strängnäs med Lojsan & Sarah och kolla på handbollsmatch (: Kommer väl hem runt 10 snåret igen skulle jag tro.

pusspuss!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag saknar dig jätte jätte mycket!!

pussar & kramar från din saknare<3

2008-11-04 @ 18:31:21
URL: http://evelinavalgeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0