sjuk sjuk sjuk

Nu räcker det att utsätta mig för ansträngning. Vaknade med feber och mådde inte så speciellt bra, men jag åkte till skolan iallafall och där insåg jag .. Vadfan håller jag på med?! När skola och stressen går före min hälsa har det gått för långt. Så jag åkte hem igen vid 11.. tok dog i sängen och har nu sovit i ett antal timmar .. jag vill bli frisk .. jag hatar det här!!!!!!!

från ingenting måste jag berätta att när jag åkte hem idag så läste jag en tidning. och då är det någon som har haft så otroligt roligt att ha ritat snoppar på varenda sida i olika sortes sammanhang.. vad äre för kul med det liksom?! människan måste haft grymt kul :S

nej nu ska jag krypa ner i sängen igen och kolla på oc.. jag mår fan inte bra alltså!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0