slutkörd..

...ja det är precis vad jag är. Linnea och Isabelle höll i idrotten och det var styrke övningar och konditions träning i 1 1/2 timma. Helt sjukt vad jobbigt det var. Var nog ingen som var torr när den lektionen var kvar :P haha .. usch så svettiga vi var. Sen när vi var nyduschade och fräscha igen så började vi gå mot bussen. Och tror ni inte att bussen kommer långt därframma så vi får springa som jäval idioter. happ då var vi svettiga igen. men vi han med iallafall :D

Nu har jag äntligen satt mig ner i klassrummet och ätiti en banan och lite chocklad. Är inte alls laddad för svenska lektion, men jag, maria, sara och stina ska ändå inte vara med så länge då vi ska på möta till mälardalenshögskola :) Har vi tur så kommer vi där ifrån med en tillverkare till vår produkt.

Vädret är riktigt mysigt idag.. kallt och soligt. Bara man sätter på sig ordentligt med kläder så är det helt underbart att vara ute nu. Hoppas denhär solen stannar ett tag till.

 +

nu ska jag lyssna på lite skvaller.. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0