tony är bra!

de senaste dagarna sammanfattar jag som ..........

Har nyss suttit och pratat med min mentor i ca 1 timma om hur jag mår osv. Han är verkligen världens bästa mentor och jag är så himla glad att jag har honom.
 "Alexandra, lova att du alltid kommer till mig när du mår dåligt. Du ska veta att du alltid kan vända dig till mig. Jag kommer alltid att lyssna på hur du mår och göra allt för att hjälpa dig"

Eftersom jag fortfarande inte är frisk så är jag inte med på idrotten så jag sitter här i ett grupprum och chillar med några stycken. Idag måste jag också verkligen bli klar med min svenska artikel som jag inte ens börjat med :S
Blir ingen dans ikväll heller då jag känner att det finns andra saker som är viktigare just nu.

Jag tackar gud för att jag har dem personer som ställer upp för mig och får mig att vilja kämpa vidare.
Nu behöver jag en kram och maria min älskling är den utvalde.
Tack och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0