första natten helt ensam

Blir bara sjukare och sjukare :( om det inte är bättre efter helgen så går jag till läkaren.. Tror det kan vara början på lunginflamation för jag hostar sjukt mycket och får upp blodsmak i munnen :S men vi får se.. ska ju festa på fredag och det lär ju knappast blir bättre av det .. men måste ju självklart vara med och fira pontus :) honom ser man inte alltför ofta nuförtiden när han flyttat upp till norrlänningarna.

Dagen har gått fort som alla andra onsdagar gör, helt klart bästa dagen på veckan. Vi fotade hela eftermiddagen på estetiskaverksamheten :) alltid lika kul.







ja det var några av alla 130 bilderna ;)
ikväll har jag iallafall varit med robban. Han kom med pizza som vi moffade oss tjocka på, sen har vi bara legat i min säng och pratat om hur mycket som helst. Är så skönt attt prata med dig . Jag älskar dig vännen♥
Men han drog nyss till innebandyn, så nu sitter jag här helt själv. Känns konstigt men samtidigt skönt. Vi får se om robban kommer tillbaka och sover här så jag slipper vara själv. Var väl bestämt så men tydligen behövde en kompis skjuts till strängnäs. men vi får se. Jag klarar mig i vilket fall som helst! BLIR FÖRSTA NATTEN I MITT LIV SOM JAG SOVER HELT SJÄLV :O egentligen ganska sjukt, jag menar jag är liksom 18 om ett halvår och har aldrig sovit själv :S
Men den oskulden har jag snart tagit.

Nej nu ska jag hänga tvätt och sedan hoppa in i duschen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0