Viva La Vida

Dansen gick bra igår, dock ligger jag rätt så mycket efter. Kommer ju dö av nervositet när vi ska ha dansuppvisning i januari :S Strcäkte ljumsken igår på idrotten också så nu kan jag inte träna denhär veckan :( att jag alltid ska sträcka mina lår och ljumskar.

Ikväll ska sarah sova hos mig :) ska bli super mysigt. Vi skulle tränat först men eftersom jag skadat mig så går inte det. Men vi ska iallafall äta grilladkyckling och pommes frites. Sen ska lojsan komma över en snabbis och färga mitt hår också :D

Jesper sitter bredvid mig nu och han ber om att få vara med i min blogg.
JESPER ÄR EN SUPER TÖNT SOM GILLAR ATT STOPPA IN GRÖNA BLAD I FOTBOLLSSPELT....Jesper är du nöjd nu?! ;) haha

Viva La vida - coldplay, jag får inte nog

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jesper

Yeees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fan va bäst jag är! fast de va inte ens jag! ^^ PUSS PÅ DIG MED

2008-11-25 @ 15:22:30
Postat av: anci

Håller mig uppdaterad! men trodde du flyttat till eskilstuna! lång näsa på mig/kram anci

2008-11-26 @ 17:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0