hes, maskeradfest, ikea

Ja då var det ett tag sen jag skrev här igen .. jag hinner verkligen inte med att skriva på helgerna längre. Jobbar jag inte så gör jag något annat, och nu är det extra mycket som ska göras med lägenheten också. Men ska försöka hinna med åtminstone ett inlägg varje dag. Mår rätt okej just nu, lite saker som händer som är jobbiga och mycket jag funderar över. Har även gott och blivit sjuk.. är hur hes som helst!

I lördags var det ju maskeradfest, vilket var riktigt skoj :D härliga människor och för mycket av det goda.





mer bilder kommer komma upp på min bilddagbok lite senare när jag får tid..

Sen igår var jag och mamma på ikea från 13.00 till 20.30. Vi var inte hemma förens kl 22.00. Så det blev en riktigt lång dag med mycket bärande. Vi köpte 110 saker och då hade vi inte köpt särskilt mycket möbler .. Men nu börjar det bli mysigt i lägenheten :)

Nu är det svenska och vi ska skriva en artikel, krönika, debattartikel eller ässe. Jag orkar verkligen inte med skolan nu, har blivit sjukt skoltrött :S känner bara för att skita i allting som har med skola att göra. men det går ju liksom inte .. det är bara 5 veckor kvar i skolan, jag måste kämpa nu.. och är jag klar med allting så jag slipper stugan får jag gå på jullov redan den 13 december. skönt..

nu måste jag koncentrera mig .. kanske skriver ikväll när jag kommer hem från dansen.
pusspusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0