Akropolis kväll med mina flickor





Jag är hur nöjd som helst med min kväll tillsammans med flickorna :) Sittandes på en fin restaurang med god mat och underbara vänner är bland det bästa jag vet <3 Om ni bara visst hur bra ni är och hur mycket jag tycker om er!

Vill ni veta en till sak?! Min pappa vet om piercingen .. Mamma hade berättat när jag inte var hemma.. Han hade inte sagt så mycket, men han hade blivit arg på mamma att hon låtit mig göra det utan att prata med honom först. Men sen sa han att jag var stor nu så han kan inte göra så mycket, menade han på. Men tur att mamma inte pratade med honom innan, för då hade jag aldrig haft någon piercing i min tunga. Jag trivs så himla bra med den måste jag säga. Det är min nya lilla bebis som jag vårdar med mitt hjärta.

Nu måste jag sova eftersom jag ska upp kl 8 imorgon för att gå på den där dumma handledarkursen i typ 4 timmar :S jag kommer ju seriöst somna xD aja vi får se om jag ens kommer upp (Y)
Sov gott sötisar! Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0