ätit lite för mycket kanske?!?!

Jag är tjock som en bulle just nu, har verkligen proppat i mig massor av godis och popcorn xD bra gjort alexandra .. rätt åt dig nu när du har ont i magen!! Jag och Sara har nyss sett oskyldigt dömd, och nu har vi tvättat bort sminket och krypit ner i sängen. Vi har satt på en film på timer ifall vi somnar. Vi både är hur trötta som helst. Ska bli riktigt skönt att sova snart!

Längtar tills imorgon då jag ska få vara med min underbar klass hela dagen och sen hela natten. Jag ska tävla med freddie och jesper med lärarnas kontors-stolar i korridoren imorgon ^^ hahahaha, har fått lov av tony :D:D
Kommer antagligen en massa bilder från kvällen också.

Nu måste jag försöka sova! :)
Godnatt♥

Inte på Onsdag, men nästa Onsdag ...då flyttar jag in i lägenheten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0