busfia

Just nu sitter jag inne i lärar rummet och busar ^^ typiskt mig att vara där jag inte får vara egentligen :)
Nej skämt och sido, vi fick faktiskt lov idag för vi ringer sponsorer till vårat företag. Än då länge går det riktigt bra. Pengarna bara rullar in!!

Det skulle vara super bra om man kunde ringa till företag och bara
"tja jag heter alexandra och jag undrar om ni vill sponsra mig för jag behöver nya kläder"

haha, det skulle vara rätt nice alltså xD
nej nu ska jag inte larva mig.. snart slutar vi skolan och då ska jag och tjejerna hem till louise och hämta luftmadrass och sedan tillbaka till skolan och köpa chips och cola till kvällen :) det ska bli så himla kul ikväll alltså :D
Jag ska spöa Morgan eftersom han har sparkat mig 2 gånger idag den jäveln. så nu har jag blåmärken på ena knät.
Är det något så finns jag på mobilen :)

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0