dendär blicken vill jag ha

Ja då har jag lyckats få i mig en skaplig middag med mycket näring :) Nudlar, stekt ägg och en hel avokado! Ont gör det fortfarande men det går om man arbetar lite och tar sig tid till att äta försiktigt. För jag måste ju liksom ha i mig näringen, annars dör jag ju..

Om ca 1 timma är det idol :) killarna ikväll då. Robin är klart den snyggaste av alla. Jag smälter när jag ser hans ögon. Och Lars är så himla bra :D och Johan är Grym!

Alltså ögon har så sjukt stor betydelse på en kille enligt mig. Eller vad säger ni?!
Jag vill se dendär blicken som får mig att falla och gör mig knäsvag och helt tokig.
Den blicken vill jag ha!

Bara för att vi pratar om blickar får ni en stel blick av mig ;) varsågoda. Puss


Kommentarer
Postat av: Sara-kungen ;)

Snygga ögon kan få en att falla, lätt (:

2008-10-02 @ 20:24:43
URL: http://sarajergard.blogg.se/
Postat av: sarah

neeeee robin är ful!!!!!!!!!!!!!!!

din blick får mig att falla och gör mig knäsvag och helt tokig.hihihihihi

hoppas du följer med mig idag! <33

2008-10-03 @ 09:15:37
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0