en dag fylld av saker

Sitter och har praktisk marknadsföring med Maria, Stina och Sara :) Dem håller på att göra klart en uppgift jag redan är klar med, så nu sitter jag och leker lite med datorn. Blir ingen träning ikväll då min lilla muskel bristning inte är helt bra och jag måste bli helt bra igen så jag kan dansa ordentligt..

Min dag har jag bara lust att stryka ett sträck över. Men tack mina älsklings tjejer i klassen som ställer  upp när jag bryter ihop och mår dåligt. Utan er hade jag inte klarat det <3

Och förstårs inte utan Sarah, Ulrika och Felicia heller♥
mina änglar i alla väder.

Blev frågad om jobb ikväll av ulrika också :) tack gumman, men jag är inte kapabel till att vara bland människor just idag :S Men gärna en annan gång =)

Längtar till Lördag ! :)

Nu ska jag gå en sväng i korridoren! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0