fortfarande ont, men bättre

Idag mår min tunga mycket bättre :) Kunde inte prata så bra imorse men det är lite bättre nu. Men kan absolut inte säga T och S xD haha ... Pratar bättre engelska än svenska just nu! Tungan är fortfarande svullen som en boll längst bak vilket känns lite konstigt. Och ont som bara den gör det. Min frukost bestod av lite youghurt och mosad banan, och till lunch blir det barnmat för en 8 månaders bebis. Det kommer bli jätte pinsamt att sitta och sleva med sked ur en sådan burk mitt i matsalen. Men vad ska jag göra liksom?! hahah ..

Efter skolan ska jag träffar Robban :) Han kör upp idag kvart i 3 . LYCKA TILL NU<3
Klarar han det ska jag bjuda honom på fika har jag lovat.

Nu är det snart rast och jag är jättehungrig :( finns inget att äta för mig förutom piggelin.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0