halvdöd?

Tack för en jättebra och planerad övernattning med klassen i skolan♥
Jaa det blev som vi trodde, vi sov ingenting alls. Eller jo jag slumra till vid 6 tiden imorse en stund för att jag hade så fruktansvärt ont i magen. Var ju meningen att vi skulle haft lektion idag på eftermiddagen. Men det räckte med att Sofia kollade på oss och sen sa hon "oj så ni ser ut, gå hem och sov!" så nu är jag hemma och jag har nog aldrig varit såhär trött!! Lanade lite igår med alla killar, riktigt jävla kul alltså. Gjorde några headshot på Kim ^^ så fick lite beröm faktiskt xD haha .. Men gud så argsint jag blev.. Killarna satt och as garvade åt mig när jag var som mest arg :P

Fattar inte att ni som lanar orkar sitta uppe i flera dygn när jag är halvdöd efter 1 :S fy fan alltså!
Nu ska jag gå och sova fram till 4, sen ska jag hoppa in i duschen för att sedan åka och kolla på bio ikväll :D

Föresten kom skolfotot idag :)



God natt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0