hinner inte med allting..

Hinner inte blogga när jag har så mycket att göra !! Men det är iallafall skönt att min jobb-helg är över :) Nästa helg kommer evelina på lördag vilket jag längtar hur mycket som helst till <333 Fredag vet jag inte riktigt än, men hoppas på sarah bara! Tränade idag efter jobbet vilket gick bättre än jag trodde. Trodde jag skulle slita upp min muskelbristning igen, men jag körde rätt försiktigt så jag klarade mig :D Sen har jag bara städat och tvättat hela kvällen. Mitt rum skiner verkligen nu ;)

Nu ska jag strax kolla på dem två återstående avsnitten av andra avenyn sen måste jag sova. Har gått och lagt mig kl 03.00 både fredag och lördag fast jag jobbat. Så mycket sömn har jag då inte fått.

Imorgon är det 7 tåget som gäller, och idrott som första lektion borta i vilstahallen! Blir ingen dans imorgon heller då det blev ändrade planer. Hoppas på ansiktsbehandling istället (Y)

Nej nu måste jag sätta fart :)
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0