hösten

Vi har nyss haft idrott :) Vi hade fotboll och det var kul, förutom att jag verkligen aldrig kan träffa bollen. Jag kör mer sparkar i luften xD haha .. Fick också tid för ansiktsbehandling + AHA idag :) behövs verkligen nu... Har fått hur mycket finnar som helst :( Men enligt min hudterapeut så ska allt försvinna med AHA behandlingen. Hoppas verkligen på det bäst !!!!

Jag hoppas jag hoppas, hoppas verkligen att det blir som jag vill. Snälla kan turen vara på min sida.
Tyvärr kan jag inte säga vad det är, får inte prata om det. Men jag ska berätta såfort jag vet om beskedet är säkert eller inte.

jag älskar verkligen vädret nu. Det är så mysigt med hösten när solen lyser. Alla färgerna gör en verkligen glad. Och fryser man kan man krypa ner i soffan med varm choklad och mysa om man vill.

Nu har jag svenska :) pusspuss




Kommentarer
Postat av: Faster

Jag håller också tummarna för ett lyckligt slut/fantastisk början. Kram på dig.

2008-10-13 @ 12:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0