lite ork igen

okej nu ska jag ge detta ett försök igen. Orkar inte skriva om allt jag inte har uppdaterat om. Hade iallafall en mycket bra helg :D<3

Idag har jag världens träningsverk, för vi hade bodypump igår och jag körde verkligen järnet. Så nu har jag skit svårt att sätta mig på toaletter för att jag har sådan träningsverk i låren och rumpan :P hehe.. Nu sitter jag och sara här och jobbar med våran hemsida, det går sjukt segt. Hela dagen är seg...Ska iallafall ta 3 tåget idag för att åka in till södertälje och byta stav i tungan :D Äntligen ska jag bli av med min super långa. Ikväll blire att bara ta det lugnt och kolla på OC.



Längtar som bara den till den 1 och 7 November :) Då blir det riktiga partyn och då äre dans som gäller. Jag blir ingen polis på maskeraden tyvärr. Utan jag bli fånge istället ;)



denna dräkt ska jag beställa :) kul som bara den ska det bli!

Om en vecka flyttar jag :D jag längtar så jag spricker alltså. Ska bli så skönt. Står inte ut hemma längre!
Hoppas bara jag får måla om i mitt rum så jag slipper dem fula blå tapeterna xD haha .. Känns som om man är i himlen när man går in i rummet :P Men det fixar sig säkert!

Nu är det dags för arbete igen. Kram



Glömde säga att jag lämnade tillbaka min äckligt dyra svarta everest jacka på statium och köpten en beige istället :)
Trivdes mycket bättre med denhär, och jag ville ju faktiskt ha en beige från början :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0