lyckat alexandra!

Godmorgon!!
Min dag börjar med att jag springer ner till badrummet och börjar sminka mig och stressa som fan .. ska ju jobba idag.
Sen så knackar mamma på dörren:
- alexandra du behöver inte stressa för vi har ställt om klockan inatt så du början inte förens om 2 timmar!!

GAAAHHHHHHHHHHHHHHHH... bra att hon säger det när jag redan gått upp liksom :S Ja så här sitter jag nu uppe en timma förtidigt precis som igår. Lyckat alexandra.

Ikväll blir det iallafall världens mysigaste. Jag ska få vara med mina tjejer♥
älskar sånna här kvällar!

imorgon blir det klippning för min del .. ska blir så jävla skönt! Ska klippa av mig all lugg så den blir kort kort! :)
nej nu ska jag kolla på lite film innan jag ska äta frukost.
pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0